De digitale (Service)organisatie
Om mee te kunnen concurreren in dynamische dienstverlening is digitalisering een vereiste.
Wij ondersteunen in de digitalisering (AI, ML, VR, IoT) van uw producten en diensten, bijvoorbeeld door systeemfunctionaliteiten en werking voor gebruikers te definiëren die met Industrie 4.0 beschikbaar zijn gekomen.
Automatiseren van producten en diensten
Bij digitalisering hoort automatisering. Onze adviseurs helpen uw organisatie om de juiste stappen te nemen, in de juiste volgorde, en in lijn met uw behoeften en budget.
Helpdesk op afstand
In de digitale serviceorganisatie staat de helpdesk centraal. Immers komen daar de meldingen binnen waarop eventueel gereageerd moet worden. Wij helpen u hierbij. Een paar voorbeelden:
De algoritmen & medewerkers van de helpdesk moeten goed weten welke processen en stappen ze moeten volgen om de klant zo snel mogelijk te helpen. Dit kan al dan niet op afstand gedaan worden. Soms is het sturen van een fysieke monteur of specialist onvermijdbaar. O
Onze adviseurs helpen u om de processen te definiëren, optimaliseren, en automatiseren.
Neem snel contact op!
We horen graag van u via het contactformulier, een e-mail of via telefoonnummer 06 1233 7915.
Bedankt voor uw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Vriendelijke groet,
Het Linde Consult team
Excuus! Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht.
Probeer het later nog eens of neem contact op via info@lindeconsult.nl of de telefoon.
Vriendelijke groet,
Het Linde Consult team