Stap 1: Analyse van de situatie
Bij ontwikkeling en implementatie van commerciële sleutelstrategieën voor Corporate management, Business Units, of afdelingen beginnen we met het analyseren en verifiëren van de klantvraag. We schetsen de huidige situatie en toekomstige situatie.
Wij hebben een arsenaal aan handige toepassingen zoals de Hoshins Strategy Matrix methode, Pugh matrix, 5-P model, SWOT analyse en het Strategisch Canvas. Ook gebruiken we DISC PPA en Belbin tests om teams te analyseren en (her)groeperen.
Stap 2: Plannen van taken en uitkomsten
Nadat de scope van de opdracht duidelijk is afgebakend maken we een roadmap.
We gebruiken veelal robuuste planningmethoden die aansluiten bij de opdracht en de doelstellingen.
Stap 3: Conceptoplossing definiëren en conformeren
In de ontwikkelingsfase voeren we de geplande taken en deeltaken uit. Daarbij is het belangrijk om alle stakeholders erbij te betrekken zodat er een gedragen oplossing ontstaat die uiteindelijk ook overal geïmplementeerd kan worden.
We gebruiken adequate ontwikkelmethodes die aansluiten bij het project.
Stap 4: UAT en aanpassingen
In de testfase proberen we met een kleine representatieve groep betrokkenen de nieuwe manier van werken uit en halen we eventuele foutjes weg.
Stap 5: Training, uitrol, en handover
In de implementatiefase rollen we de nieuwe strategie daadwerkelijk uit naar de gebruikers. Afhankelijk van het project en onderwerp horen daar verschillende taken bij.
In samenwerking met Noventum bieden wij toegang tot het Service Transformation Center, hetgeen een platform is met allerlei handige kennis die uw digitale servicetransformatie (Servitization) van uw serviceorganisatie zal bespoedigen.
Meten, ontwerpen, bouwen, implementeren en managen van uw digitale service transformatie
Mensen en vaardigheden ontwikkelen die nodig zijn om een duurzame service organisatie te bouwen
Toegang tot onze Service Management 'Best practises' zoals o.a. processen, rolbeschrijvingen, organisatiemodellen, KPIs, modelvoorbeelden, service blueprints, ICT landschap, case studies, en e-learning cursussen.
Neem snel contact op!
We horen graag van u via het contactformulier, een e-mail of via telefoonnummer 06 1233 7915.
Bedankt voor uw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Vriendelijke groet,
Het Linde Consult team
Excuus! Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw bericht.
Probeer het later nog eens of neem contact op via info@lindeconsult.nl of de telefoon.
Vriendelijke groet,
Het Linde Consult team