STRATEGISCH ADVIES
Wij houden ons bezig met de ontwikkeling en implementatie van commerciële sleutelstrategieën voor (Corporaat) Management, Business Units, en Marketing-, Verkoop- en Serviceafdelingen.
We adviseren over de opbouw en inhoud van uw businessplan, producten & dienstenportfolio en helpen u om met processen, systemen, en kennis (personeel) een optimaal bedrijfsresultaat te behalen.
Daarbij gebruiken we een aantal handige theorieën, processen en oplossingen die we vakkundig kunnen toepassen binnen uw organisatie. Ons plan van aanpak bestaat uit 5 stappen:
STRATEGISCH SERVICE MANAGEMENT
In samenwerking met Noventum bieden wij toegang tot het Service Transformation Center, hetgeen een platform is met allerlei handige kennis die uw digitale servicetransformatie (Servitization) van uw serviceorganisatie zal bespoedigen.
Digitale Service Transformatie
Meten, ontwerpen, bouwen, implementeren en managen van uw digitale service transformatie
Leren en ontwikkelen
Mensen en vaardigheden ontwikkelen die nodig zijn om een duurzame service organisatie te bouwen
Acceleer Duurzame Groei
Toegang tot onze Service Management 'Best practises' zoals o.a. processen, rolbeschrijvingen, organisatiemodellen, KPIs, modelvoorbeelden, service blueprints, ICT landschap, case studies, en e-learning cursussen.